ΕΚΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

ΕΚΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

Θέμα: Ύβρις και Τύφλωσις στο αρχαίο ελληνικό δράμα: Σύγχρονες σκηνικές προσεγγίσεις

Έκδοση: Κυπριακό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου
Έτος πραγματοποίησης: 2000
Έτος έκδοσης: 2002
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά
ISBN: 9963-628-51-6
Αριθμός σελίδων: 437

Μετάφραση ελληνικών και αγγλικών κειμένων: Κώστας Χατζηγεωργίου
Μετάφραση γαλλικού κειμένου: Δρ Μαρία Παπαπέτρου-Μίλλερ
Επιμέλεια έκδοσης: Κώστας Χατζηγεωργίου

Η έκδοση περιλαμβάνει τις εισηγήσεις:
«Ύβρις –Άτη: η Περίπτωση του Αίαντα», Κώστας Ε. Χατζηστεφάνου (Κύπρος),
«Πολύ Σκληρή: η Τιμωρία στις Βάκχες», Gregory McCart (Αυστραλία),
«Ύβρις και Νόσος Φρένων στην Τραγωδία του Αισχύλου», Αντώνιος Παπανικολάου (Ελλάδα),
«Κάποιες Πλευρές Μεθοδολογικής Τύφλωσης στην Ερμηνεία του Οιδίποδα Τύραννου», Freedy Decreus (Βέλγιο),
«Η Υποδοχή του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος στην Αίγυπτο και τον Αραβικό Κόσμο», Ahmed Etman (Αίγυπτος),
«Η Χρήση του Video-Art, Ψηφιακής Τεχνολογίας και Πολυμέσων στη Σύγχρονη Παράσταση του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος: ένα Πείραμα», Χρήστος Προσύλης (Ελλάδα),
«Νυκτερινές Σκηνές: Όραση και Τύφλωση στο Ελληνικό Δράμα», Michael Walton (Ηνωμένο Βασίλειο),
«Η Ύβρις στην Τραγωδία του Σοφοκλή Οιδίπους Τύραννος», Ελλάδιος Χανδριώτης (Κύπρος),
«Η Αντιγόνη και οι Σωσίες της. Το αδύνατο της σκηνικής παρουσίασης της Αντιγόνης του Σοφοκλή», Giovanni Greco (Ιταλία),
«Μια Σύντομη Αναφορά στο Έργο “Οι Έλληνες” όπως Πρωτοανεβάστηκε στη Θεατρική Σκηνή της Ιαπωνίας», Harue Yamagata (Ιαπωνία),
«Υπεροψία και Τύφλωση στην Ελληνική Τραγωδία», Elie Lahoud (Λίβανος),
«Προσδιορίζοντας τον Σύγχρονο Θεατρικό Χώρο για την Αφήγηση του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος», William Browning (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Ύβρις – Απειλή και Υπόσχεση», Lennart Kollberg (Σουηδία),
«Πόση σημασία έχει ο Alan Greenspan ή η Παράλογη Ευφορία είναι απλώς Ξεθωριασμένη Μνήμη», Heinz-Uwe Haus (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Σουδανικές Τελετουργίες μέσα από τις Παραδόσεις των Φυλών Shulk, Nuba και Ingessena», Haj Abba Adam Magboul (Σουδάν),
«Η Μήδεια στην Αμερικανική Σκηνή», Tom Arthur (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Ύβρις και Τύφλωσις στο Δράμα του Ευριπίδη Άλκηστις», Dagmar Bartonkova (Δημοκρατία της Τσεχίας),
«Ο Κροάτης Όμηρος του 2001», Damir Saban (Κροατία),
«Η Δύναμη του Πάθους και τα Χρειώδη Σκηνής στον Μύθο και την Τραγωδία. Δεν έχω ‘γω την ευθύνη, οι θεοί μου βάλανε την άγρια άτη μέσα στο κεφάλι», Dan Henriksson (Φινλανδία),
«Η Λειτουργία της Ύβρεως στη Σύγχρονη Σκηνή –μια Θεωρητική Προσέγγιση», Γιώργος Μικέλλης (Ελλάδα)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *