ΠΕΜΠΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

ΠΕΜΠΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

Θέμα: Το αρχαίο ελληνικό δράμα: Σύγχρονες Ερμηνευτικές Προσεγγίσεις

Έκδοση: Κυπριακό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου
Έτος πραγματοποίησης: 1998
Έτος έκδοσης: 1999
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά
ISBN: 9963-628-51-6
Αριθμός σελίδων: 437

Επιμέλεια έκδοσης: Νίκος Σιαφκάλης, Ελλάδιος Χανδριώτης, Κώστας Χατζηγεωργίου

Η έκδοση περιλαμβάνει τις εισηγήσεις:
«Μετάφραση για Μετατόπιση», J. Michael Walton (Ηνωμένο Βασίλειο),
«Γνώση του Τότε και του Σήμερα, το Λάθος και η Σκόπιμη Στρέβλωση», Τάσος Λέρτας (Ελλάς),
«Η Μήδεια του Θεάτρου του Σίδνεϊ 1996», Gregory McCart (Αυστραλία),
«Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα Σήμερα. Όρια και Υπερβάσεις», Γιώργος Π. Μικέλλης (Ελλάδα),
«Το Σώμα του Ηθοποιού Φορέας Μύησης στο Αρχαίο Δράμα», Βαρβάρα Δούκα (Ελλάδα),
«Ερμηνευτικά Μονοπάτια», Τζένη Γαϊτανοπούλου (Κύπρος),
«Η Ορέστεια ή ο Μύθος της Δυτικής Μητρόπολης μεταξύ Habermas και Foucault”, Freddy Decreus (Βέλγιο),
«Η Σκηνική Ερμηνεία της Αρχαίας Τραγωδίας: Παρατηρήσεις, Αντιλήψεις και Σκέψεις», Ελλάδιος Χανδριώτης (Κύπρος),
«Πώς το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα Επηρέασε το Έργο μου για τους Σύγχρονους Βαλκανικούς Πολέμους. Μια πολύ προσωπική εμπειρία πιθανών σύγχρονων προσεγγίσεων», Darko Lukic (Κροατία),
«Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα στο Cambridge 1882 – 1998”, James Diggle (Ηνωμένο Βασίλειο),
«Μαύρα Μαργαριτάρια και Ελληνικά Διαμάντια: το Ευαγγέλιο στον Κολωνό», Marianne McDonald (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Πρακτικές Απόψεις Βασισμένες σε Δύο Σκηνοθεσίες: Ηλέκτρα του Σοφοκλή, Βαρσοβία 1997, Φοίνισσες του Ευριπίδη, Τελ Αβίβ 1998» Krzysztof Warlikowski (Πολωνία),
«Αρχαίο Δράμα – το Ημερολόγιο του Ταξιδιού μου», Birute Marcinkeviciute (Λιθουανία),
«Η Μήδεια του Ευριπίδη και η Ηθοποιός», Ασπασία Παπαθανασίου (Ελλάδα),
«Εμπειρίες Απόδοσης Κλασικού Θεάτρου στο Μάλι», Berete Fanta (Μάλι),
«Η Επίδραση του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος στο Σύγχρονο Γιαπωνέζικο Θέατρο», H.Yiamakata (Ιαπωνία),
«Ηθοποιός, Μάσκα και Μαριονέτα. Θεατρική Πρακτική και Θεωρητικές Σκέψεις», Ειρήνη Χαλκιά (Βέλγιο),
«Η Ηλέκτρα του Σοφοκλή στη Σύγχρονη Σκηνή του Λονδίνου: η Διακειμενικότητα σε Παραστάσεις Αρχαίας Τραγωδίας», Robert Gordon (Ηνωμένο Βασίλειο),
«Μια Έκκληση και Ταπεινή Πρόταση Σύγχρονης Παραγωγής», D.S. Fruchter (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Δαναΐδες», Marina Constantinescu (Ρουμανία),
«Μια Σκηνοθετική Άποψη για τον Οιδίποδα Τύραννο», Elie Lahoud (Λίβανος),
«Η Δεύτερη Γέννηση», Elena Ozertsova (Ρωσία),
«Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα είναι Μαχαίρι που Χρειάζεται Ακόνισμα», Lennart Kollberg (Σουηδία),
«Λυσιστράτη στο Θερινό Θέατρο Krapperup 1998”, Martha Vestin (Σουηδία),
«Για τη Σημερινή Κάθαρση», Antonina Michaltsova (Λευκορωσία),
«Ο Γεωμαγνητισμός, το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο και η Κάθαρση», Αχιλλέας Κεντώνης (Κύπρος),
«Το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα και το Ιρλανδικό Θέατρο», Tomas MacAnna (Ιρλανδία),
«Η Αποδέσμευση των Εγκλωβισμένων Δυνάμεων», Νίκος Σιαφκάλης (Κύπρος),
«Ο Seamus Heaney και η Τραγωδία της Στάσης», S.E. Wilmer (Ιρλανδία)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *