ΤΕΤΑΡΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

ΤΕΤΑΡΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ

Θέμα: Ο φιλόλογος και ο σκηνοθέτης: αποκωδικοποίηση των ερμηνευτικών οδηγιών των κειμένων

Έκδοση: Κυπριακό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου
Έτος πραγματοποίησης: 1996
Έτος έκδοσης: 1997
Γλώσσα: Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά
Αριθμός σελίδων: 355

Επιμέλεια έκδοσης: Κώστας Χατζηγεωργίου, Νίκος Σιαφκάλης

Η έκδοση περιλαμβάνει τις εισηγήσεις:
«Συνεργασία Φιλόλογου και Σκηνοθέτη», O.P. Taplin (Ηνωμένο Βασίλειο),
«Οι Μεταφράσεις των Έργων του Σενέκα», Filippo Amoroso (Ιταλία),
«Ένας Κωδικός Αποκωδικοποίησης», Νίκος Χ. Χουρμουζιάδης (Ελλάδα),
«Εμφανείς και Λανθάνουσες Ερμηνευτικές Οδηγίες μέσα στο Κείμενο των Περσών», Ελλάδιος Χανδριώτης (Κύπρος),
«Δύο Αρχαίοι Πολιτισμοί και το Πρώτο Χορικό του Οιδίποδα Τύραννου», Gregory Mc Cart (Αυστραλία),
«Η Αυθεντικότητα και ο Πόλεμος κατά των Στερεότυπων στο Ανέβασμα Αρχαίας Τραγωδίας, ο Peter Sellars (1993) και Hollandia (1995) ανεβάζουν Πέρσες», Freddy Decreus (Βέλγιο),
«Δείκτες Θεατρικότητας σε ένα Έπος. Μέλος και Όψις στο Τέταρτο Βιβλίο της Αινειάδας, grande cothurnati pone Maronis opus (Martialis V.5,8)», Φλώρα Π. Μανακίδου (Κύπρος),
«Ο Φιλόλογος και ο Σκηνοθέτης, Αποκωδικοποίηση των Ερμηνευτικών Οδηγιών των Κειμένων», Elie Lahoud (Λίβανος),
«Η Απώλεια της Αθωότητας», Edgardo De la Cruz (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Χειρονομίες, Εκφράσεις και Τελετουργίες Ικεσίας στην Ελληνική Τραγωδία (Από το Κείμενο στη Σκηνή)», Ειρήνη Χαλκιά (Βέλγιο),
«Οι Κρυμμένες Δυνάμεις του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος», Λένναρντ Κόλμπεργκ (Σουηδία),
«Οι Οδηγίες στο Κείμενο της “Αντιγόνης”», Michael Ewans (Αυστραλία),
«Εξετάζοντας το Παρελθόν Κατανοούμε το Μέλλον», Yanos Regos (Ουγγαρία),
«Ο Αισχύλος δεν Χρειαζόταν Φιλόλογο», Danny Fruchter (Ηνωμένες Πολιτείες),
«Οι Βάκχες του Ευριπίδη: μια Διερεύνηση της Παράστασης», Laurie Woolf (Ηνωμένο Βασίλειο), «Σχέση Μύθου Πλοκής», Viatchieslav Rakitski (Λευκορωσία),
«Η “Αντιγόνη” του Σοφοκλή», Rosa Margot Ochoa (Μεξικό),
«Σκέψεις γύρω από τη Σκηνοθεσία Αρχαίου Δράματος στο Σύγχρονο Θέατρο Κάθαρση το Μυστικό του Αρχαίου Δράματος», Birute Marcinkeviciute (Λιθουανία),
«Από τις Μαύρες Φτερούγες του Πολύδωρου στα Χρυσά Όπλα του Αχιλλέα από τον Έπαινο στον Ψόγο: Σκηνογραφική Αισθητική και Ποιητική Ηθική στην “Εκάβη” του Ευριπίδη», Έλενα Πατρικίου (Ελλάδα),
«Οι Σκηνοθετικές Οδηγίες της Τρέλας στο Θέατρο του Ευριπίδη», Χαρά Μπακονικόλα (Ελλάδα),
«Αναπλήρωση του Κενού Ηθικής», Antonina Michaltsova (Λευκορωσία),
«Διόνυσος-Πενθέας-Μύηση ή Φόνος», Φώτος Φωτιάδης (Κύπρος),
«Προμηθέας Δεσμώτης –Ένα Θέαμα μέσα στο Θέαμα όπου Βασιλεύει το Υπέρμετρο και η Υπερβολή», Μαρία Παπαπέτρου Μίλλερ (Κύπρος),
«Τα Υπηρετικά Πρόσωπα στην Αρχαία Ελληνική Τραγωδία˙ Διαμεσολαβητές και Φύλακες της Θύρας», Αναστασία Σεργίδου (Γαλλία)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *